czwartek, 14 lutego 2013

Liebster Awards

Dziś dostałam nominację, za którą serdecznie dziękuję.
Oto pytania dla mnie i odpowiedzi:


1. Ile masz lat?
- w marcu skończę 16 :)
2. Jak długo już piszesz?
- pierwsze opowiadanie zaczęłam pisać z przyjaciółką w sierpniu 2012 roku :)
3. Ile masz blogów?
- 2,5 bo jeden jest wspólny :P
4. Twoje zainteresowania?
- muzyka, muzyka i jeszcze raz muzyka (no i chłopcy oczywiście :P)
5. Co chcesz w życiu osiągnąć?
- sama nie wiem... po prostu chcę być szczęśliwa ;))
6. Masz zwierze?
- mam dwa psy i akwarium z rybkami :P
7. Twój kolor oczu?
- na to pytanie nie mogę odpowiedzieć jednym kolorem, bo moje oczy to mieszanka zieleni, brązu, żółci, szarego i niebieskiego -,-
8. Imiona twoich przyjaciół?
- Asia, Andżelika, Sonia i każda z moich Czytelniczek :D
9. Ulubiona piosenka 1D?
- wszystkie... na serio nie umiem wskazać jednej
10. Ulubiona osoba z 1D?
- LOUIS!!!
11. Kogo najmniej lubisz z 1D?
- nie ma takiej osoby. Każdego kocham po równo, no może Lou trochę mocniej :P


A co do kolejnych opowiadań to... Na razie nie mam pomysłu na kolejną opowieść. Przepraszam Was bardzo mocno. Ale jeśli tylko coś wpadnie mi do głowy, to dam znać.
A jeśli któraś z Was chce mnie bliżej poznać to czekam na Fb lub GG :P

Kama ;**

2 komentarze:

  1. "Placówka Concord College to szkoła z internatem, do której są z chęcią zapisywani uczniowie. To w niej każdy młody człowiek poznaje najważniejsze wartości międzyludzkie, odkrywa swoją przyszłość oraz wzbogaca swój poziom inteligencji. Czy Jamie Holat, zbuntowana nastolatka znajdzie siebie na tej uczelni? Czy Allie Collins, Harry Styles, Zayn Malik, Niall Horan, Louis Tomlinson, Liam Payne, Eleanor Calder, Danielle Peazer, przyjaciele, którzy znają się od lat pomogą zrozumieć nowej uczennicy, że rodzice wysyłając ją tu chcieli tylko jej dobra? Czy miłość oraz przyjaźń się pojawiająca przetrwa już na zawsze? Czy nastolatkowie będą woleli wybrać dobro, czy może jednak zło? I czy na pewno wszystko się ułoży?"
    Tego dowiesz się czytając http://life-are-moments.blogspot.com/
    Z góry chciałam przeprosić cię za spam, jednak dopiero zaczynamy prowadzić naszego bloga i chciałybyśmy się jakoś wybić. Mam nadzieję, że zrozumiesz, w końcu sama kiedyś zaczynałaś :)
    Serdecznie pozdrawiam, Allie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Odrzuceni przez społeczeństwo, wytykani palcami, szykanowani, paleni na stosie - taki żywot wiodły w średniowieczu wszystkie paranormalne istoty zamieszkujące nasz świat. Kilkorgu z nich cudem udało się przeżyć i wyjść cało z okresu, kiedy rozciąganie na kole i przypalanie pięt rozgrzanym do czerwoności pogrzebaczem były najpopularniejszymi torturami. Przez kilka stuleci poszukiwali się nawzajem, nie wiedząc o swoim istnieniu, lecz kiedy wreszcie się odnaleźli pod wiekowym dębem, na którym wieszani byli zdrajcy napoleońskiej armii, ich dotychczasowe życie przestało istnieć. Rozpoczęli nowy koniec prowadzący ich razem przez krew, ból i cierpienie, miłość, przyjaźń i radość do śmierci - niekoniecznie swojej.
    Czternaście stworzeń.
    Czternaście różnych charakterów.
    Czternaście rządnych krwi, ale też pragnących pokoju istot.
    Trzynaścioro odmieńców.
    Jeden człowiek.
    Mieszanka wybuchowa?
    Z tego nie może wyjść nic dobrego.

    http://nowy-koniec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń