sobota, 24 listopada 2012

Bohaterowie

Kate Blunt(Kat, Katie)- niebieskooka blondynka. Ma 17 lat. Mieszka w Londynie. Uwielbia wszystko co słodkie, choć tego po niej nie widać. Ja słodycze mogłaby oddać wszystko- nie licząc osób, które kocha.
Ma duże poczucie humoru, ale kiedy ktoś ją zrani, potrafi przepłakać kilka dni.
Ma chłopaka, który ją wykorzystuje, ale nie daje tego po sobie poznać.
Radosna, uśmiechnięta od ucha, szybko ulega innym.
Jest zwyczajną nastolatką o niezwykłym głosie, który potrafi zahipnotyzować. W domu jej się nie przelewa. Nie dogaduje się z rodzicami. Nie ma przyjaciół, bo jej chłopak izoluje ją od świata.

 



Michael Wolf- chłopak Kat. Egoistyczny, chamski, fałszywy. Wykorzystuje dziewczynę do własnych celów. Jego największym celem w życiu jest zdobycie jak największej ilości pieniędzy. Izoluje Kate od świata, aby mieć ją dla siebie.  Nie lubi, kiedy ktoś wtrąca się w jego sprawy.
 




Maria i Tom Blunt- rodzice Kate. Nie potrafią dogadać się z dorastającą córką. Mają mało płatną pracę, dlatego nie mogą zapewnić jedynaczce dobrego bytu. Całymi dniami nie ma ich w domu, przez co nie wiedzą co się dzieje z Kat.
 





One Direction- Louis Tomlinson, Zayn Malik, Liam Payne, Niall Horan i Harry Styles.










 ---------------------------------------------------

No i mamy bohaterów.! :P
W sekrecie powiem Wam, że zdjęcie głównej bohaterki to zdjęcie mojej koleżanki ze szkoły :D Tak mnie jakoś wzięło :P A "Michael Wolf" to angielska wersja imienia i nazwiska jej prawdziwego chłopaka :)
To chyba tyle z ciekawostek...
Mam nadzieję, że to opowiadanie również się Wam spodoba :)

Kama ;**

7 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać 1 rozdziału !!! Czuję, że będzie fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz zajebistą koleżankę *______________________* bohaterowie <333333333

    OdpowiedzUsuń
  3. No to Ci powiem, zebyś pogratulowała koleżance urody! <3 Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału ! < 3
    Życzę weny ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na pierwszy rozdział Pyśku . :**

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham twoje stare opowiadanie i te też się fajne zapowiada więc nominuje cię do LIEBSTER AWARD .. info u mnie biglove1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No to patrz.. Przed chwilą pisałam na twoim starym blogu. Kiedy będzie nowe opowiadanie,, i tak zupełnie przypadkiem weszłam na twój profil, patrzę, a tam jeszcze dwa inne blogi! Jak ty mnie zaskakujesz laska!

    Więc biorę się za czytanie! Zobaczymy, na jaki motyw się posili,aś tym razem

    Kocham cię, i twoje blogi

    @teenkq

    OdpowiedzUsuń