niedziela, 25 listopada 2012

Prolog

 No to zaczynamy nowe opowiadanie :P

Siedziałam przed telewizorem i oglądałam jakiś durny teleturniej. Rodziców jak zawsze nie było w domu, więc siedziałam sama. Nagle po całym domu rozległ się dźwięk otwieranych drzwi i głośne trzaśnięcie. Nie musiałam wstawać z fotela, aby się dowiedzieć, kto przyszedł. W tym domu czas spędzają tylko cztery osoby, a wiadomo, że rodzice to nie byli.
- KATE!!! Gdzie jesteś?!- krzyknął Michael, ta czwarta osoba...
- W salonie- powiedziałam i od razu zobaczyłam go w progu pokoju.
- Mam pomysł na zdobycie wielkiej kasy- oznajmił i usiadł na drugim fotelu. No tak... jego cel- zdobycie wielkiej forsy. Dla niego nic innego się nie liczy!
- Jaki pomysł i po co mi o tym mówisz? Przecież nigdy nie dzieliłeś się ze mną swoimi pomysłami- westchnęłam.
- Ale tym razem to TY będziesz grała główną rolę w tym pomyśle- uśmiechnął się, a ja wiedziałam, że to nie wróży nic dobrego.
- Jak to ja? Nie dam się na nic namówić!
- Nie drzyj się! Zrobisz to, co będę ci kazał i ani mi się waż sprzeciwiać, rozumiesz?!- już miał podnieść na mnie rękę, ale w ostatnim momencie się powstrzymał.
- Rozumiem- powiedziałam cicho, że nawet ja ledwo to usłyszałam. Nie mogłam mu się sprzeciwić, bo wiem, że źle by się to dla mnie skończyło.
- I to rozumiem- wrócił na fotel- Więc zrobimy tak...


--------------------------------------------

Wiem, że prolog króciutki, ale przynajmniej jest :)
Pierwszy rozdział dodam, kiedy napiszę :D
Pytanko: Czy Ktoś chciałby być informowany o nowych rozdziałach.? Jeśli tak, to powiadomcie mnie o tym w komentarzu, na tt lub fb, a najlepiej na GG :P

Kama ;**

8 komentarzy:

  1. No po prologu już wiem że będzie nieźle . . :*
    Czekam na rozdział I < 3
    Ściskam mocno . :**

    http://opowiadanie-one-direction-only-you.blogspot.com/
    + u mnie nowy rozdział .:]

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc tak wygląda twoje nowe dzieło....hmmm.... zapowiada się nieźle, ale moją opinię wyrażę dopiero po 1 rozdziale.

    Tak więc to tyle na dziś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie! Zaczyna się jak zawsze perfekcyjnie ;D Mam nadzieje,że rozdział pierwszy będzie jak najszybciej !
    Ściska mocno i życzę weny < 3
    Martu♥

    OdpowiedzUsuń
  4. No no zaczyna się nieźle :)
    Czekam tylko na 1 rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super się zapowiada. Dodaj jak najszybciej pierwszy rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kochanie, kochanie. Nawet nie wiesz jak ja Cię kocham xx. Genialne. Czytam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. N, no ,no , zaczyna się ciekawie... A z tego prologu, można wywnioskować, że będzie ciekawie,,

    I po raz kolejny,

    @teenkq

    (Sory za to, że komentarze takie krótkie, ale padam na twarz, bo godzina jest jaka jest, a chciałabym doczyać to, co już napisalaś <3)

    OdpowiedzUsuń