poniedziałek, 10 grudnia 2012

Wyjaśnienia...

Przepraszam Was bardzo, że nie dodałam nowego rozdziału, ale trafiłam do szpitala z niedowładem prawej ręki, więc nie mogłam kompletnie nic napisać. Teraz jest już lepiej i mogę ruszać (tylko jak na razie) dłonią.
Postaram się napisać i dodać kolejny rozdział, ale nic nie obiecuję...

Teraz o opowiadaniach, które czytam. Każdy z nowo dodanych i nie skomentowanych przeze mnie rozdziałów bardzo mi się podoba, ale po prostu nie dałabym rady napisać komentarza pod każdym z osobna, więc piszę tak. Oczywiście czekam z wielką niecierpliwością na dalsze rozdziały :D

To ode mnie tyle...
Jeśli macie do mnie jakieś pytania, to śmiało możecie pytać. Jak chętnie odpowiem :)

Kocham Was bardzo mocno i ściskam tą zdrową ręką :P

Kama ;**

3 komentarze:

  1. To ja życzę powrotu do pełnego zdrowia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. biedna :(
    Ciesze się , że z ręką nic poważniejszego nie jest :D
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Kocham Cię xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, mam nadzieję że wszystko będziw dobrze =*
    Zdrówka xx

    OdpowiedzUsuń